Dodaci za fiskalne blagajne

Samouslužni kiosk

Samouslužni kiosci u restoranima osjetno mijenjaju način poslovanja - optimiziraju radnu snagu te zajamčeno povećavaju promet. Kupci imaju bolji vizualni pregled cijele ponude, više vremena za odluku te se lakše odlučuju za odabir više artikala.

Neke od opcija samouslužnog kioska:

Back-office konfiguracija za prilagodbu menija radi povećanja prodaje

Višejezičnost menija

Integracija s displayjem za kuhinju i terminalima za naplatu karticama

Integracija s loyalty sustavima

Povećajte promet uz self service kioske

Iskustva svjetskih lanaca dokazala su povećanje prodaje do 20% kroz digitalne aplikacije u usporedbi sa narudžbama uzetima na kasi od strane osoblja.
  • Povećanje prosječnog iznosa računa – gosti imaju više vremena za razgledati cijelu ponudu, stignu razgledati dodatne priloge i pića koje im konobar ili blagajnik ne bi stigao spomenuti

 

  • Smanjeno vrijeme čekanja – nema čekanja u redovima za blagajnu

 

  • Manje grešaka pri naručivanju – gosti samostalno kroz jednostavan način naručivanja i plaćanja izvršavaju svoju narudžbu

 

  • Ušteda na cijeni rada – kiosk je vaš 0-24 zaposlenik

 

 

 

 

Kontaktirajte nas

Iskustvo drugih s Monrijevim kioscima

S našim klijentima smo u aktivnoj komunkaciji i uvijek nam je važno čuti njihovo iskustvo iz prve ruke s rješenjima koje nudi Monri.

U BASH-u se vodimo međunarodnim standardima s fokusom na vrhunske burgere prepoznatljive po kvaliteti i okusu. Da bi gastro ponudu pratila i kvalitetna usluga važno nam je imati prave partnere koji svojim rješenjima nadopunjuju naše poslovanje. Uz Monrijeve kase i SinglePOS za prihvat kartica, u BASH-u koristimo i samouslužne kioske koji, zahvaljujući preglednijoj ponudi i činjenici da gost ima više vremena za odluku, pokazuju da je iznos narudžbe preko kioska veći od narudžbi uzetih na blagajni. Uz to, puno je lakše igrati se s ponudom na kioscima i predstavljati akcije s artiklima, a meniji se ne moraju printati.

Leila Šeta, Chief Marketing Officer, BASH

 

 

 

 

 

 

 

Koykan svoje poslovanje provodi u najvišim standardima, od svježine namirnica do ukusnih i zdravih jela te najviše razine naše usluge prema kupcima. Korisničko iskustvo nam je iznimno važno i zato smo uveli Monrijeve kioske za naručivanje jela i pića preko kojih, samo na našoj lokaciji u Arena Centru u Zagrebu, bilježimo čak preko 60 % ukupnog broja narudžbi. Ujedno, prosječan iznos koji naši kupci troše preko kioska je 12 % veći u odnosu na ostale oblike narudžbi, što pokazuje da su kupci informiraniji i motiviraniji kada naručuju preko kioska.

Marko Gnjidić, direktor za franšize u Koykan Group (Hrvatska)

 

 

 

S kioscima za samonaručivanje manji je teret na osoblju pa se manje čeka u redu. Uz kioske se povećao broj prodanih pića i dodataka jelima zbog čega je na takvim narudžbama i veća potrošnja. Konobari u gužvi ne stignu sve ponuditi, a dok gosti pretražuju po kiosku imaju vremena sve razgledati i cijela ponuda je preglednija.

Mirko Martić, Nutelino (Hrvatska)

 

 

 

Pridružite se našim zadovoljnim klijentima kioska za samonaručivanje