Izdignut od centra grada, kao jedna svojevrsna zelena oaza, nalazi se specialty coffee lounge bar Kawa. Od samog početka, Kawa njeguje visoke standarde kvalitete i teži perfekciji u svakom segmentu svog poslovanja.

Ali u dinamičnom ugostiteljskom okruženju, kvaliteta ponude više nije jedini faktor uspjeha. Jednako je važno imati pouzdanu ugostiteljsku blagajnu koja prati rast poslovanja, olakšava rad zaposlenika i omogućuje potpunu kontrolu nad poslovanjem. Upravo iz tog razloga, Monri Payments razvija i implementira rješenja prilagođena stvarnim potrebama ugostitelja.

Izazov: rast poslovanja i operativna efikasnost

U fazi rasta, Kawa je koristila više različitih softverskih rješenja, no nijedno nije u potpunosti odgovaralo stvarnim potrebama objekta. Cilj je bio jasan: olakšati rad konobara i šankera te osigurati bolji pregled poslovanja.

Monri Payments je Kawi ponudio Remaris ugostiteljsku kasu – rješenje koje objedinjuje fiskalizaciju, rad s artiklima i napredan backoffice, uz mogućnost povezivanja s POS uređajem za plaćanje karticama.

„Nakon uvida u prezentacije i rada Remarisa u drugim objektima, shvatili smo da je to najbolji korak za unapređenje našeg rada.“

Rješenje: Remaris kao temelj modernog ugostiteljstva

Jedna od ključnih prednosti Remarisa je njegova intuitivnost. Implementacija je bila brza, a edukacija zaposlenika jednostavna i logična, što je omogućilo brzo prihvaćanje sistema.

Imali smo edukacije koje su bile poprilično jednostavne i logičnete je sama edukacija naših radnika bila poprilično brza. 

Remaris je Kawi omogućio bolju organizaciju rada, brže izdavanje računa i pouzdan sistem koji se prilagođava potrebama objekta.

Podrška rastu i radu na eventima

S daljnjim razvojem poslovanja i širenjem aktivnosti na evente u Sarajevu, Kawi je bilo potrebno rješenje koje funkcionira i izvan klasičnog ugostiteljskog prostora. Mobilne kase unutar Remaris sistema pokazale su se kao idealno rješenje za takav način rada.

„Rad s Remarisom u načinu mobilnih kasa bio je perfektan za naše evente.“

Osim toga, unos sve robe u sustav i napredan backoffice omogućuju trenutno generiranje izvještaja, što vlasnicima daje potpun uvid u poslovanje u realnom vremenu.

„Backoffice je vrhunski osmišljen i možemo dobiti sve izvještaje momentalno, što je velika prednost u radu u ugostiteljstvu.“

Monri Payments kao dugoročni partner ugostiteljima

Suradnja s Kawom pokazuje kako ugostiteljska kasa prilagođena stvarnim potrebama može biti ključan alat za rast i stabilno poslovanje. Remaris, kao dio Monri Payments ponude, pomaže ugostiteljima da pojednostave svakodnevni rad, povećaju efikasnost i zadrže fokus na onome što je najvažnije – kvaliteti usluge i iskustvu gostiju.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *